středa 10. prosince 2014

Sen o létání?

Tuhle maličkost jsem vymyslela jednu noc, kdy jsem se marně pokoušela zavřít víčka. Nedala mi spát, ta myšlenka létání...
Jestli budete hledat mezi řádky skrytý význam, nic nenajdete. Neskrývá to žádný podtext.
Je to jen vyjádření chvilkového štěstí a pocitu dokonalé sympatie. Také bych se chtěla prohánět mezi mraky, nemyslet na budoucnost a neohlížet se zpátky... létat s ptáky oblohou a usmívat se na vycházející slunce.
---více pod perexem---


Měl jsem sen...
Skočil jsem tak vysoko až jsem mohl proletět oblaky...
Dotkl se oblohy a pomalu dopadl zpátky na zem...
Byl to tak uklidňující pocit, prohánět se jen tak vzduchem, že jsem se snažil vyskočit znovu tak vysoko, ale nešlo to...
Kdykoliv jsem se podíval na oblohu, chtěl jsem se dotknout prsty mraků a prohrábnout je, ale nedosáhl jsem tam... .
Probudil jsem se do reality, kde jsem snil o létání...
Myslel jen na jemný vítr a hladící proudy vzduchu...
Realita mě už nenaplňovala a tak...
Jednoho dne...


...jsem se naučil létat...
http://data1.whicdn.com/images/97409873/large.png

Žádné komentáře:

Okomentovat